دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

عشق برای مرد ها

عشق برای مرد ها
همچون یک زخم عمیق می ماند ؛
به همین دلیل ، بی آنکه چراییش را بدانند ،
از کسی که بیشتر از همه دوست دارند ، می گریزند !

آنها از این زخم می هراسند ؛
این دست خودشان نیست که بی دلیل ،
همه چیز را ول میکنند و می روند ...

آلبر کامو
کتاب سوءتفاهم صفحات میانی

نظرات 2 + ارسال نظر

درود عزیزجان؛ خیلی ممنونم که سر زدی بهم.
باشه هیچ مشکلی نیست؛ منم سعی می کنم به روز شدید سربزنم.

سلام وقت شما بخیر؛
- من به دنبال وب های فعال جهت تبادل لینک هستم. خواستم از شما بپرسم که برای تبادل تمایل دارید؟ خیلی خوشحال میشم ضمن بازدید از وبلاگ من، نظرتون رو به صورت کامنت برای من ارسال کنید.[گل]

با سلام
طبق سیاست های این وبلاگ، امکان تبادل لینک وجود ندارد .
از وبلاگتان بازید کردم ، برایتان آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد