دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

انتخاب

ما همه یه انتخاب هایی می کنیم.
قسمت سختش،
زندگی کردن با این انتخاب هاست.

بر عکس همه‌ی آدمها

بر عکس همه‌ی آدمها که فکر می‌کنن آدم عاشق میشه تا تنهایی‌اش رو پُر کنه، من فکر می‌کنم آدما عاشق می‌شن تا تنهایی‌شُون رُو بزرگتر کنن...!

مجتبا پورمحسن

این تنها راه نجات ماست

لوییس: این تنها راه نجات ماست، مگه نه؟
پاپیون: آره
لوییس: فکر میکنی موفق بشیم؟
پاپیون: مگه فرقیم میکنه؟!

Papillon

دلتنگی

دلتنگی
مثل کوفتگی تصادفه
اولش بدنت گرمه
حالیت نیست ولی یه دفعه
دردش شروع میشه و تازه می فهمی
 چی به سرت اومده !

یگان ویژه

اگر یگان ویژه را به من
بسپارند
اول از همه تو را دستگیر
میکنم!!!!!
با آن چشمهای پر آشوبت!

علی چشم براه

اى کاش از ذهنَت پاک نشده باشد!

برگردیم به زمان هاى قدیم
به ما تکنولوژى نیامده جانم
برایت نامه مینوسم!
از مبدأ معلوم، به مقصدِ نا معلوم
عزیزِ جانم؛ سلام!
کلام را کوتاه میکنم!
ملالى نیست جز دلتنگى هاى هر شب
و مرورِ تمامِ خاطراتى که
اى کاش از ذهنَت پاک نشده باشد!
همین!
دلتنگِ "تو"،
"من"

علی قاضی نظام

به مغز استخوانم رسیده است...

پزشکان می گویند:
بیماریِ "کمبودِ داشتنت" به مغز استخوانم رسیده است...
برایم...
"دیدنت" را...
روزی سه بار
نسخه پیچیده اند...


مهسا سجاد

خدا این ها را نگیرد از هم…


آدمها همدیگر را پیدا مى کنند…
از فاصله هاى خیلى دور…
از تهِ نسبت هاى نداشته…
انگار جایی نوشته بود که اینها
باید کنار هم باشند!
مى شوند همدم،
مى شوند دوست،
مى شوند رفیق،
اصلأ مى شوند جانِ شیرین…!
درست مى نشینند روى طاقچه ى دلِ هم…
حرف هایشان یک جورِ خوبى دلنشین است،
دل براى خنده هایشان ضعف مى رود؛
اصلأ بودنشان شیرین است!
وقتى هم که نیستند،
هى همدیگر را مرور مى کنند و مُدام
گوش به زنگِ آمدن هم هستند…!
خدا این ها را نگیرد از هم…

همین امروز مرا ببوس...

از اندوه این روزهای من
و عشق تو
فقط لبخندی باقی می ماند
روی لب های
خیس خاطرات...
من از خاطراتم
وفادارترم
همین امروز
مرا ببوس...

علیرضا اسفندیاری

فقط یک مرد می‌تواند

در زندگی هر زن لحظه‌هایی هست که دوست دارد مورد تحسین و ستایش قرار بگیرد و حس کند که برای یک نفر مهم‌ترین چیزِ دنیاست. و فقط یک مرد می‌تواند به این تصور زنانه رنگ بدهد

مرلین مونرو