دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

زخم

من

زخم های بی نظیری به تن دارم

اما

تو مهربان ترینشان بودی 

عمیق ترین شان

عزیز ترینشان...


بعد از تو آدم ها

تنها خراش های کوچکی بودند بر پوستم 

که هیچکدامشان 

به پای تو نرسیدند 

به قلبم نرسیدند


بعد از تو آدم ها

تنها خراش های کوچکی بودند

که تو را از یادم ببرند، اما نبردند...


تو

بعد از هر زخم تازه ای دوباره باز می گردی 

و هر بار

عزیزتر از پیش

هر بار عمیق تر...


"رویا شاه حسین زاده"

تصمیمم

دست های تو


تصمیمم بود


باید می گرفتم و


دور میشدم...



محمد شمس لنگرودی

روانشناس

آره می دونم!


روانشناسم درباره تو بهم اخطار داده بود،

اما تو انقدر خوشگل بودی که...

یه روانشناس دیگه برای خودم پیدا کردم !



منهتن-وودی آلن

اشعارم...

دستى به قلم دارم,,,
دستى به دلم دارى,,,,

همدست شوند این دومحشرشود اشعارم...

دل را به دریاها می زنم ...

روزی زنی در تو 

متولد می شود که عاشق من است 

و میمیرد مردی در من 

که روزها عاشق تو بود 

سالها بعد ما برای دوست داشتن هم 

دوباره به دنیا می آییم 

و این بار دیگر هیچ راه گریزی

 در میان نیست

تو ماهی قرمز کوچکی می شوی

در رود خانه های من 


و من برای دوست داشتنت 

دل را به دریاها می زنم ...

...

منوچهر بلیده

حریف میطلبم

شلیک میکنی و من به خیالم زخم خورده ام

نگاه میکنم به سینه ام 

جای هیچ گلوله ای نیست

چقدر ناشیانه هدف گرفته ای

هیچ کس با تیرمشقی 

به میدان نمیرود

اینبار یا با سلاح بهتری بیا

یا تمام حجم ذهن تو از من پرباشد

اینبار من حریف میطلبم

با ذهنی آبستن 

و تفنگی سرپر......

سمانه.امیری

اسکی روی شیروانی ها

وقتی کسی زیاد از رفتن حرف می زند،
قبلا رفته است
فقط می خواهد مطمئن شود
چیزی از او در تو جا نمانده!

کمک کن چمدانش را ببندد
چترش را به او پس بده
لبخندش را
آوازهایش را

همینطور سایه اش را
که 
گاه و بیگاه از پشت پنجره ات گذشته بود ...

رسول یونان | اسکی روی شیروانی ها

جنگ و عشق

از هیتلر پرسیدند :


 چرا از میان جنگ و عشق ٬ 

جنگ رابرگزیدی ؟


پاسخ داد :


درجنگ 

یا زنده می مانی یا می میری !


اما در عشق

روزی هزار بارمی میری و زنده می شوی !

گالیله

غمگین تر از گالیله ام بانو...
 اخبار مرتد بودنم پیچید!
 من معتقد هستم که این دنیا...
 دور تو می گردد نه این خورشید!

احساس می‌کنم

احساس می‌کنم

کسی که نیست

کسی که هست را

از پا درمی‌آورد


" گروس عبدالملکیان "