دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

سوء تفاهم

فقط دشمن ها هستند که همیشه حرف هم را بی هیچ کم و کاستی می فهمند. اغلب هم لبخندی چاشنی گفت و گویشان است.

دوستی همیشه با سوء تفاهم همراه است، و عشق خیلی بیشتر...

 

حسین سناپور

نیمه غایب

نشر چشمه

نشونه خوبیه!

داشتن یه قلب شکسته نشونه خوبیه!
نشون میده که لااقل برای بدست آوردن یه چیز, تلاش کردی....

Eat. Pray. Love

غرور و تعصب

تعداد آدم‌هایی که من واقعاً دوست‌شان داشته باشم زیاد نیست،
تعداد کسانی که نظر خوبی درباره‌شان دارم از آن هم کمتر است.
من هرچه بیشتر دنیا را می‌شناسم
از آن ناراضی‌تر می‌شوم‌.
هر روز که می‌گذرد بیشتر معتقد می‌شوم آدم‌ها،
شخصیت ناپایداری دارند و نمی‌شود روی ظواهر لیاقت یا فهم و شعورشان حساب کرد.

غرور و تعصب

جین آستین

قاتل ‌بی گناه

عشق یه قاتل ‌ِ بی گناهه......

عشق که اینقدر اتفاقی نیست ...

تو از زمان تولد درون من بودی
وگرنه عشق که اینقدر اتفاقی نیست ...

با آخرین نفسهایم

هر فردی
بهترین هم که باشد،
اگر زمانی که باید باشد
نباشد،
همان بهتر که نباشد ...

لوئیس بونوئل

با آخرین نفسهایم

حال من تماما به "تو" بستگى دارد

حال من تماما به "تو" بستگى دارد
به خیالت ،
آمدنت ،
بودنت ،
ماندنت...
و به هر فعلى که " تو" را به من
وصل کند...
مرز میان احوال من و یادِ تو بقدرى
باریک است
که تنها ذره اى از خاطرت کافیست تا
حالم دیدنى ترین شود...
سروش کلهر