دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

در عجب بودم

در عجب بودم چطور آدم ها بعد از اینهمه رنج و درد و ماجرا و اضطرابی که به زندگی ات تحمیل می کنند،به همین راحتی راه شان را می کشند و از زندگی ات بیرون می روند

جز از کل
استیو تولتز

شوخی زیبا

اگر اسم این حسی که به تو دارم
عشق است
هیچوقت قبلا عاشق نبوده ام
مرا به دیدن جسمانی تو
هیچ نیازی نیست
چنان پرم از تو
چنان پر
که بیشتر شبیه شوخی زیبایی هستم

رضا براهنی

تو در میانه‌ی همه چیزی...

تو
نه دوری تا انتظارت کشم
و نه نزدیکی تا دیدارت کنم
و نه از آن منی تا قلبم آرام گیرد
و نه من محروم از توام
تا فراموشت کنم
تو در میانه‌ی همه چیزی...

شایعه ای بیش نیست ...!

بدون زن
مردانگی مرد
شایعه ای بیش نیست ...!

نزار قبانی

نمیخوان که حالشون خوب شه!

زن ها وقتی دلتنگ میشن دوست دارن داستانی که هزار بار واسه کسی تعریف کردن را باز هم تعریف کنن تا حالشون خوب شه...
اما اگه سکوت کردن، یعنی نمیخوان که حالشون خوب شه!

 روزبه معین

کتابفروشی خیابان بیست و یکم شرقی

وقتی مُردی گل می‌خوای چیکار؟!

امیدوارم اگه واقعاً مُردم، یه نفر پیدا شه که عقل توو کله‌ش باشه و پرتم کنه توو رودخونه یا... نمی‌دونم، هر کاری بکنه غیر گذاشتن توو قبرستون؛ اونم واسه اینکه مردم بیان و یکشنبه‌ها گل بزارن رو شکمم و این مزخرفات!

وقتی مُردی گل می‌خوای چیکار؟!


جیدیسالینجر
ناتور دشت

یک پیلهِ دلتنگی...

کیستم؟
یک تِکٌه تنهایی...
چیستم؟
یک پیلهِ دلتنگی...

 اخوان ثالث

آدمی است دیگر

هیچ اتفاقی، قرار نیست بیفتد.
امّا،
آدمی است دیگر،
همیشه
منتظر می‌ماند!

 اورهان وِلی

تحمل

دوست داشتن یه چیزه و تحمل کردن چیز دیگه.
آدم بعضى ها را دوست داره اما نمى تونه تحمل کنه...!

بعضی ها را هم می تونه خوب تحمل کنه، بدون اینکه دوستشون داشته باشه...


 اسماعیل فصیح
 لاله بر افروخت

خیلی دیر

چیزهایی هست خیلی بدتر از تنهایی
اما سالها طول میکشد تا این را بفهمی
وقتی هم که آخر سر میفهمی اش،
دیگر خیلی دیر شده.
و هیچ چیز بدتر از خیلی دیر نیست...!