دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

قد خر شعور ندارند!

آدم های رمانتیک، قد خر شعور ندارند!
نمی فهمند که : هیچ چیز جالب و خوبی در عشق یکطرفه وجود ندارد،
به نظرم کثافت است، کثافت مطلق!
عشق به کسی که پاسخ احساساتت را نمی دهد ممکن است در کتاب ها هیجان انگیز باشد ولی در واقعیت به شکل غیرقابل تحملی خسته کننده ست!
استیو تولتز
جزازکل  ، ترجمه پیمان خاکسار

همه بهت می‌خندن

خیال نکن زندگی واسه مردا خیلی آسونه! اگه قوی باشی یه سِری مسئولیتِ سنگین رو سَرت آوار میشه. چون ریش داری، اگه نوازش بخوای یا گریه کنی همه بهت می‌خندن.

 اوریانا فالاچی

دو دسته آدم

ظاهرا دنیا به دو دسته آدمهای خوب و بد تقسیم میشه.
خوبها شبها رو راحت می خوابن
و بدها روزهاشون رو جالب تر می گذرونن...!

 وودی آلن

دلایلِ عوضی بودن دنیا

یکی از دلایلِ عوضی بودن دنیا، این است که آدمهاش، هر غلطی که خواسته اند، کرده اند ...
شرط می بندم اگر غلطی هست که نکرده باشند، به خاطرِ دلسوزی و شرافت و این جور چیزها نبوده ... لابد نتوانسته اند بکنند ...

حکایت عشقی بی شین بی قاف بی‌نقطه
مصطفی مستور

زندگی ادامه داره

خوش باشی هرجا که هستی
توی این گردش تقویم ما
یه جاهایی حریف جبر زندگی نمیشیم
دور هم میگشتیم اما
تو جهانای موازی نرسیدن منطقی بود ته این دیوونه بازی
خوش باشی هرجا که هستی یادتم هرجا که هستم من به رومم نمیارم که چقد بی تو شکستم
جنگل از بیرون قشنگه از تو که چنتا درخته اینکه محکم باشی اما از درون به خشکی سخته
با تو تقدیرم گره خورد به یه مشت اما و اى کاش بعد من مراقب اون خنده هاى لعنتیت باش
بعد من فکر خودت باش غصه رسم روزگاره ما چه باشیم چه نباشیم زندگى ادامه داره
واسه ما گذشتن از هم یه مسیر ناگذیره اما هیشکی جای مارو تو دل هم نمیگیره

آدما به مهربونی خیلی زود وابسته میشن آدمای تنها زودتر ساده تر شکسته میشن

بابک صحرایی

چک چک چک چک

چندی است که سخت از خودم لبریزم
آن گونه که باید از خودم بگریزم
انگار که شیر آب هرزی هستم
چک چک چک چک به پای خود می ریزم

جلیل صفربیگی

تو نابودش کردی..

عشق تنها چیزی بود که می تونست منو از این زندگی مسخره دور کنه،تنها امید من بود ... و تو نابودش کردی..