دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

آدم ها تمام نمی شوند

آدم ها تمام نمی شوند
آدم ها نیمه شب
با همه ی آنچه
در پس ذهن تو
برایت باقی گذاشته اند
به تو هجوم می آورند!

هرتا مولر

بدشانس

خیلی وقته  تو هر جمع تنها یه گوشه میشینم

هیچ کسی هم خبردار نیس دارم بی تو میمیرم

خیلی ساده تو فکرم من خیلی وقته همینم

اصلا انگار بد شانترین آدم رو کل زمینم

خیلی اشک خیلی درد خیلی تنهام روزام چه سرده

حرف مردم حرف دوستام و رفیقام منو دوره کرده

انگار هنوز همینجاست انگار هیچوقت منو ول نکرده

هی استرس دادم وای اگه برنگرده

باز خاطرات و طعم نگات و رنگ صدات و حال و هوات

حک شدن رو مغز منه یه لا قبای بی اعتبار

بازم منو تنهایی و عشقی که مونده یادگار

من دیگه خسته شدم از خودم و این روزگار

دوباره من و سیاهی و خاطرات عمری که ریختم به پات

بعضی وقتا هیشکی جز خودت نمیشینه پای گریه هات

چقد بی تو نوشتم و همش بارون شد تو چشام

چقد زل زدم که بگم میمیرم واسه اون نگات

نگات کردم نگام کردی همه چی شروع شد

صدات کردم تو نشنیدی همه چی تموم شد

خیالت دیگه راحت باشه آزادی هر جا میری برو

ولی از من نخواه اینو از یاد ببرم تورو


Download

بودنِ بعضی از آدما

بودنِ بعضی از آدما،
تازه از نبودنشون شروع میشه...!

بابک زمانی

چرا انقدر اذیتم میکنی؟

چرا انقدر اذیتم میکنی؟
منکه کاری باهات ندارم
همینکه کاری باهام نداری داره اذیتم میکنه...

 علی سلطانی

تفاوتش را بفهمیم...!

بعضی ها در زمان های خالی شون با شما صحبت می کنند،
بعضی ها زمانشون رو خالی می کنند تا با شما صحبت کنند،
تفاوتش را بفهمیم...!

مازیار منتظری تهرانی

فقط خسته‌ست...!

بعضی روزها
انسان فقط خسته‌ است
نه تنهاست
نه غمگین
و نه عاشق
فقط خسته‌ست...!

 ایلهان برک

دلگیرم ..

من کمی دیر
به دنیای تو پیوستم و این
قسمتی است
که من سخت از آن دلگیرم ..

امیر اخوان

خوشحالم که دارم میمیرم

هلنا: از اینکه داری پیر میشی
ناراحت نیستی؟!
ایزاک: معلومه که نه، همه چیز داره
بدتر میشه. آدمای بدتر، هوای بدتر،
جنگ های بدتر و...
خوشحالم که دارم میمیرم.


فانی و الکساندر

پارانویای وارونه‌

من مبتلا به نوعی پارانویای وارونه‌ام. دائما به مردم مظنونم که دارند برای شاد کردن من نقشه می‌کشند.
 جى دی سلینجر

خاطره

"خاطره" چیز خوبیه، اگه مجبور نباشی با گذشته بجنگی!

Before Sunset - 2004