دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

خدا رحم کند

یادم نیست
ترا در کدام فصل پیدا کردم
اما مطمئنم
هیچ فصلی نمی تواند
ترا از من پس بگیرد

خدا رحم کند
انگار عاشقت شده ام

نیلوفرلاری پور

چگونه ببارم ....؟ ! ! !

پاییز جان؛
مهرت که به ما نرسید
آبانت هم به غم گذشت
دوست داری
آذرت را
چگونه ببارم ....؟ ! ! !

مریم قهرمانلو

بی‌دلیل

آدم بی‌دلیل یک آهنگ رو دوبار گوش نمی‌کنه
بی‌دلیل دوبار به چشمای هیچ‌کسی نگاه نمی‌کنه
بی‌دلیل به یک نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بی‌دلیل تبدیل به تکرار نمیشه...

محمد علی فلاح

با من حرف بزن

با من حرف بزن
مجبور نیستی که راست بگویی فقط کمی مهربان تر از آن چیزی که هستی
بگذار آرام آرام به خواب روم با رؤیایی که از این روزمرگی نجاتم دهد
بامن حرف بزن و کاری کن باور کنم فردا روز بهتری ست.

زلزله

زلزله واقعی تو بودی
گُسَل ها اداتو در میارن

‌مردهایِ عاشق

مَرد اگر عاشق شود
حتی به عابرِ پیاده ای که
از کنار معشوقه اش رد میشود
حسادت میکند ؛

‌مردهایِ عاشق 
روی تمام زنهایِ دنیا را
سفید کرده اند...

تو هم خیالم کن...

جغرافیایِ تنت را محدود نکن
من
 تمام فاصله ها را وجب کرده ام
به دستهایت بگو بیایند نزدیک
دورِ
دورِ
دورِ من
بگو لحن ساده ی دستهایت فقط مرا بخواهد
بگو سالهایِ مانده از عمرم لای مشتت گیر کند
بگو از شقیقه های مضطربت
تا پشت ذهنت  مرورِ  " من " باشد و " من "
بگو خرداد پیکرت بی دریغ بر تمامم بیاویزد...
میخواهم  تعادلِ تمامِ آرزوهایم به هم بریزد....
بی خبر بیا،
من با خیالت زنده ام
تو هم خیالم کن...

فلور فرشچی

آدم اشتباهى

اگر تمام وجودت رو به کسى میدهى و باز هم برایش کافى نیست ، دارى وجودت رو وقف آدم اشتباهى میکنى .

کاش تو دریا بشوی ...

من و تو مثل دو تا رود موازی بودیم
من که مرداب شدم،
کاش تو دریا بشوی ...

مهدی فرجی

این موقع از شب

آخر شب ها
نه از خستگی خبری هست،
نه از خواب....
این موقع از شب اغلب
وقت پررنگ شدن کسانی مثل تو
در زندگی کسانی مثل من است...!!!



زهرا سرکارراه