دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

موفقیت

موفقیت
وقتى اتفاق میفتد که
رویاهایتان
از بهانه هایتان
بزرگتر باشند.

آب معدنی

بطری آب معدنی

دریایی‌ست

که از خودش گریخته است

چقدر تنهاست

آن که از زندانی بزرگتر

به زندانی کوچکتر می‌گریزد!


محمد عسکری ساج

بافت فرسوده

بیا و درستش کن
دارند تمام خاطراتم با تو را
به اسم بافت فرسوده
خراب می کنند ...

 کامران رسول زاده

تفسیر و تاویل

واقعیتی در کار نیست. آن چه هست فقط تفسیر و تاویل ست.


نیچه

Guitarra Azul - Esperanza

لحظاتی زیبا و عاشقانه همراه با یک قطعه بسیار زیبا


Download

اشتیاق

اشتیاقی
کـٖه بـه
دیـدار تـو دارد دل من 
دل من داند
و من دانم و دل داند و من 

مولوی

انار نیستم

دارد پاییز مى رسد
انار نیستم
برسم به دستهاى تو
برگم
پُر از اضطرابِ افتادن

 رضا کاظمى

بی هوشم کرد...

آن مسافر که سحر گریه در آغوشم کرد
آتشم زد به دو تا بوسه و خاموشم کرد
خواستم دست به مویش ببرم خواب شود
عطر گیسوش چنان بود که بی هوشم کرد...

کاظم بهمنی

“مهربان باشید. همیشه

هرکسی که ملاقات میکنید در حال جنگ در میدانیست که شما هیچ چیز درباره‌اش نمی‌دانید. “مهربان باشید. همیشه.لطفا

تو ارزش جنگیدن نداشتی!

من مبارزه بلد بودم؛ تو ارزش جنگیدن نداشتی!

مازیتوفسکی