دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

مامور اعدام

مردها منطقی حرف می‌زنند اما احساسی تصمیم می‌گیرند.
اما زن ها احساسی حرف می‌زنند و مثل یک مامور اعدام کاری که باید بکنند را می کنند..!

پیکاسو

فقط در اندازه نیست ..

فرق بین مشت و قلب

فقط در اندازه نیست ..
بین این دو ،کوبیدنی هم در کار است
حالا یکی به سنگ می کوبد
یکی به عشق
یکی روی دیوار جا می اندازد
یکی روی همه ی عمر ...

رسول ادهمی

به هرشکلی که دوست داری

هرکه را
به هرشکلی که دوست داری
دوست داشته باش،
اما من را
به آن شکلی
که بوسه هایش فراوان است و
خنده هایش بسیار...
‌‌

حمید رها

همزیستی دائم

سخت است
همزیستی دائم با کسانی
که دغدغه‌هایت را نمیفهمند؛
اما، عزیزان تواند...

گابریل گارسیا مارکز

ﺍﺳﻤﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﻋﺸﻖ .

ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺩﻭ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﺭ ﻋﻤﺮﺵ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﺪﻩ،
ﻋﺸﻖ ﺩﻭﻡ ، ﻋﺸﻖ ﺳﻮﻡ ، ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﺳﺖ . ﻓﻘﻂ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺍﻣﺪ ﺍﺳﺖ . ﺍﻓﺖ ﻭ ﺧﯿﺰ ﺍﺳﺖ . ﻣﻌﺎﺷﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺳﻤﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﻋﺸﻖ .

رومن  گاری
ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ﮔﺎﺭﯼ ﮐﻮﭘﺮ ص 211

Dashtestani

DJ Phellix ft. Faeze Zare Rafi - Dashtestani

Download

عید قربان

عید قربان هرکس
آن مهی باشد که
او قربان اوست
مولانا

دیگر کسی نبود

اول سراغ کمونیست‌ها آمدند،
سکوت کردم چون کمونیست نبودم.
بعد سراغ سوسیالیست‌ها آمدند،
سکوت کردم زیرا سوسیالیست نبودم.
بعد سراغ یهودی‌ها آمدند،
سکوت کردم چون یهودی نبودم.
سراغ خودم که آمدند،
دیگر کسی نبود تا به اعتراض برآید.

شعر مارتین نیمولر

عبا

بعد از وبا

عبا هولناک ترین بیماری خطرناک جهان است !!!


شاملو