دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار
دیالوگ

دیالوگ

کامبیز رستگار

ترس تمام شدن وقت...

پرنده ها هرگز دیرشان نمى شود.
هیچ سگى ساعتش را نگاه نمى کند.
و گوزنها نگران فراموش کردن تولدها نیستند!
فقط انسان، زمان را اندازه مى گیرد.
 و ساعت را اعلام مى کند.
و به همین دلیل فقط انسان است؛
که از ترسى فلج کننده، رنج مى برد!
ترس تمام شدن وقت...

در میان این همه اگر

در میان این همه اگر
تو چقدر بایدی

قیصر

به‌ سبک خودم

من تو را فجیع دوست خواهم داشت
تو مجبور نیستی باور کنی
اما باور نکردن تو از دوست داشتن من نمی کاهد
این سبک من است
و فقط من هستم که‌
میتواند اینگونه‌ تورا دوست داشته‌ باشد
من تو را به‌ سبکی خاص
به‌ سبک خودم دوست دارم...

"ماردین امینی"

همه را مسافر کرد…!

گفتن "دوستت دارم" ها
هیچ فایده ای ندارد!
باید آنها را
روی سنگفرش خیابان نوشت...
شاید رهگذری خواند
دلش تپید...
ماند و نرفت.
وگرنه،
گفتن های من،
همه را مسافر کرد…!


علیرضا اسفندیاری

تنهاترین اتفاق

وقتی که تو نیستی
من هم
تنهاترین اتفاق ِ بی دلیل ِ زمین ام !

سید علی صالحی

برای یک انقلاب ...

برای یک انقلاب ...
گاهی تظاهرات
گاهی شبنامه و گاه خون لازمست
ولی تو...
فقط کافیست
مرا با اسم کوچک صدا بزنی...

چقدر مضحک است

چقدر مضحک است؛
اینده ای
که امیدش
در گذشته مدفون شده باشد...!



سینا بهمنی

« دوستی یک زن و مرد هیچ وقت ساده نیست .»

گفت : چرا همه ش دنبال معنای دیگری هستی....
این یک دوستی ساده است !!
-آب دهانم را قورت دادم ...

« دوستی یک زن و مرد هیچ وقت ساده نیست .»

مادر منبع محبت است یا کودک ؟!

آزارم مى‌دهد دیدن آن منظره که مادری کودکش راسیلی میزند،
ولی کودک بازهم دامانش را رها نمى‌کند،

کجاست آن قاضی تا حکم کند که مادر منبع محبت است یا کودک ؟!

حسین پناهی

جا نگذارید !

آدم‌ها
وقتی می آیند
موسیقی شان را هم با خودشان می آورند
ولی وقتی می روند
با خود نمی برند‌‌ !

آدم‌ها
می آیند
و می روند ،
ولی
در دلتنگی هایمان‌‌
شعرهایمان‌‌
رویاهای خیس شبانه‌‌مان
می مانند‌‌‌ !

جا نگذارید !
هر چه را که روزی می آورید را
با خودتان ببرید‌ !
وقتی که می روید
دیگر
به خواب و خاطره‌‌‌ی آدم برنگردید

هرتا مولر